قدردانی از عملیات قهرمانانۀ ارتش و سپاه در تنبیه دشمن صهیونیستی

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از عملیات قهرمانانۀ ارتش و سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

 آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی قدردانی کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

اقدام قهرمانانۀ سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی که با همراهی نیرو‌های سربلند ارتش جمهوری اسلامی در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین انجام گرفت دل مظلومین عالم را شاد و پوزۀ دشمنان اسلام بویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل را به خاک مالید.

بر خود فرض می‌دانم از جنابعالی و فرماندهی دلاور سپاه پاسداران و فرمانده مقتدر نیروی هوا فضای سپاه و فرماندهی معظم ارتش اسلام و تمامی همکاران و دست اندرکاران این اقدام مجاهدانۀ بزرگ تشکر نموده و از خدای بزرگ برای شما و تمامی #رزمندگان_اسلام پیروزی نهائی عاجل بر سپاه کفر و ستم را مسئلت دارم.

این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله و به همۀ ملت بزرگ #ایران و جبهۀ پر افتخار مقاومت تبریک عرض می‌کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین بویژه #غزۀ صبور را خواستارم.

برچسب ها: اسرائیل ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.