امام جمعه ایلام:

وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه وضعیت گازرسانی در مناطق شهری و روستایی ایلام مطلوب است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم باعث رضایت مندی مردم شده است.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیرعامل و هیات رئیسه شرکت گاز استان که در محل دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد، گفت: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به اقصی نقاط استان، صنایع تولیدی، ایجاد زیرساخت‌های اربعین و کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار خوب و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و انجام کار‌های فرهنگی و خدمات رسانی مختلف به زائران اربعین از اقدامات مثبت این شرکت بوده که طعم شیرینی خدمت را دوچندان کرده است، اظهار داشت: یکی از خدمات مهم و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به ملت شریف ایران، توسعه گاز و بهره برداری از این نعمت بزرگ است.

امام جمعه ایلام به نامگذاری سال جاری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: خدمت بی منت به مردم و گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی باعث ایجاد اشتغال می‌شود که انتظار می‌رود شرکت گاز در زمینه تحقق نامگذاری سال جاری این مهم در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه ایلام از استان‌های دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است و بهره برداری و سرمایه گذاری در زمینه استفاده از این منابع با ارزش از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: امروز شاهد برخورداری مردم از این نعمت خدادادی در اکثر روستا‌ها و تمامی شهر‌های استان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیروزی رزمندگان سپاه و ارتش در گوشمالی دادن به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.