استاندار همدان تأکید کرد:

توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان همدان

استاندار همدان گفت: یکی از مصادیق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بهره‌گیری از ظرفیت فعالان اقتصادی در زمینه‌های تجارت، بازرگانی و تولید است.

علیرضا قاسمی فرزاد در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان گفت: در این نشست بر لزوم برقراری بیش از پیش روابط تجاری اتاق بازرگانی با کشور‌های دیگر، توسعه تبادلات اقتصادی در سطح بین‌الملل و توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان تأکید شد.

او گفت: در اتاق بازرگانی در سال ۱۴۰۲ اقدامات بسیار خوبی انجام شده و انتظار می‌رود در سال جاری نیز در انعقاد قرارداد، تعاملات اقتصادی و تجاری با دیگر کشور‌ها همانند سال گذشته درخشان ظاهر شود.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی گفت: اقدام پیروزمندانه جمهوری اسلامی ایران، هیمنه‌ی پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی را برای جهانیان آشکار کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: قسمت بسیار جزئی از توان نظامی و قدرت بازدارندگی ایران به آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نشان داده شد و اکنون ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در جهان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.