تنظیم کرایه حمل محصولات کشاورزی با اخذ بارنامه میسر می شود

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری گلستان گفت: نظارت بر تنظیم کرایه برای حمل و نقل مطلوب محصولات کشاورزی در فصل برداشت محصولات کشاورزی امسال، تنها با اخذ بارنامه امکان پذیر است.

محسن عامریون با اشاره به الزام اخذ بارنامه در حمل و نقل بهینه و مطمئن محصولات کشاورزی گفت: در حمل و نقل محصولات کشاورزی گرفتن بارنامه عامل مهمی است که از بسیاری از تخلفات و سوءاستفاده‌های احتمالی اعم از دزدی و سرقت محصولات و تخلف در کرایه جلوگیری می‌کند.

او عامل دیگر تنظیم کرایه حمل محصولات را، فعالیت شبانه روزی و مکانیزه مراکز تخلیه بیان کرد و افزود: مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود، حمل و نقل را پویاتر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه‌ها نیز افزایش نمی‌یابد.

عامریون، افزایش حجم سطح زیر کشت سال جاری و همزمانی برداشت محصولاتی همچون کلزا، جو، سیب زمینی و باقلا را قابل توجه دانست و گفت:حمل و نقل بصرفه محصولات کشاورزی برای کامیونداران زمانی اتفاق می‌افتد که مراکز تحویل سریع تخلیه کرده و خواب کامیون‌ها در آنها زیاد نباشد.

امسال برای جابه‌جایی حدود ۲ میلیون تن محصول کشاورزی بهاره استان از ظرفیت حدود ۱۳ هزار کامیون بومی استفاده می‌شود.

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار