بیانیه امیرآبادی فراهانی، در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»

بیانیه آقای احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»بیانیه ای صادر کرد.

این سیلی اخطاری دردناک بود تا رژیم صهیونسیتی و حامیانش بدانند، جمهوری اسلامی بر سر حفظ امنیت آب و خاکش با احدی شوخی ندارد.

متن بیانیه:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم و هو المستعان و المعین 

سپاس خداوند متعال را که یکبار دیگر عزت و اقتدار را به مردم شریف ایران اسلامی ارزانی داشت.

عملیات شکوهمندانه و موفقیت‌آمیز "وعده صادق" که بر اساس حق مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت خود طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، به همه مستکبران جهان نشان داد که ایران مقتدر، شجاعانه از عزت، آبرو و امنیت خویش دفاع می‌کند و در این مهم ذره‌ای خوف به خود راه نخواهد داد.

رژیم منحوس صهیونیستی در این چند سال اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی ما زد که هر بار با صبر راهبردی نظام اسلامی روبرو شد، اما این‌بار که به خود جرئت حمله به کنسولگری ما (که به مثابه خاک کشور است) را داد، با پاسخ کوبنده و سیلی فراموش نشدنی ایران قوی روبرو شد.

و این سیلی در واقع اخطاری دردناک بود، تا هم رژیم اشغالگر و هم همه حامیانش بدانند، که جمهوری اسلامی بر سر حفظ امنیت آب و خاک خویش با احدی شوخی ندارد.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی عزتمندانه به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدا، همه مردم غیور ایران اسلامی و بخصوص مردم انقلابی استان قم، از زحمات مجاهدانه سرداران تا سربازان مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش‌های خالصانه نیرو‌های مسلح در راه آزادی، امنیت و اقتدار ایران عزیز تشکر و قدردانی می‌نمایم.

و خاضعانه از درگاه خداوند منان، پایان ظلم ظالمان عالم با ظهور عاجل حضرت حجت بن الحسن المهدی ارواحنافداه را مسئلت دارم. 

نماینده مردم شریف استان قم 
احمد امیرآبادی فراهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار