سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین گفت: کلیات برش مهندسی فرهنگی قزوین در حال انجام بوده و در تلاشیم تا در سفر رییس جمهوری به استان از این سند رونمایی شود.

سعید وکیلی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین در حاشیه جلسه کمیته اقتصاد فرهنگی استان گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از اولویت‌های اساسی کار ما در این استان است، یعنی علاوه بر موضوعات مربوط به آب، گردشگری، حوادث جاده ای، بحث فرهنگی را نیز در اولویت کار‌های خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، یکی از تکالیفی که به استان‌ها محول شده تهیه برش نقشه مهندسی فرهنگی است، لذا ما اهتمام ویژه‌ای داریم برای رسیدن به این سند فاخر تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی خود را در سطح استان انجام دهیم و هر تصمیمی که می‌خواهیم در استان بگیریم نگاه فرهنگی هم به آن داشته باشیم تا به جایگاه فرهنگی قزوین اعتلای بیشتری ببخشیم.

وکیلی در ادامه با تاکید بر احصا مسائل اساسی فرهنگی استان، یادآور شد: پس از احصا مسائل فرهنگی استان، به اقدامات ملی و استانی که برای حل این مسائل می‌تواند متصور و کمک حال باشد خواهیم رسید و برنامه ها، فعالیت‌ها و بودجه‌هایی که برای اجرایی سازی این برنامه‌های فرهنگی خواهیم داشت را عملی می‌کنیم تا در نهایت بتوانیم به پنج مساله اساسی استان برسیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین بیان کرد: مسائل اساسی استان احصا و در مرحله اقدامات ملی قرار دارد و در جلسه امروز نیز ارائه و مورد تصویب قرار گرفت و امیدواریم تا هفه آینده در بخش کمیته فرهنگی این موارد نیز به تصویب برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار