استاندار خوزستان:

نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم

استاندار خوزستان گفت: نگاهی که ما به دانشگاه داریم نگاه ویژه‌ای است و دانشگاه‌ها باید برای توسعه استان به میدان بیایند؛ اساتید و نخبگان دانشگاهی بازوی فکری ما هستند و در تدوین نقشه راه برای جهش تولید و توسعه استان نقش موثری دارند.

علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب استاندار خوزستان گفت: برای طرح توسعه غرب استان بایست با قدرت کار کنیم؛ با توجه به اینکه عملیات اکتشاف، استخراج، پالایش و انتقال نفت حرکت جدیدی در آن منطقه است متناسب با آن باید به مسائل مرتبط بپردازیم.

او می‌گوید: طرح توسعه غرب استان با توجه به صنایع تکمیلی بخش انرژی و توانمندی‌های حوزه کشاورزی و تجارت تدوین شود.

حسینی محراب ادامه داد: در شرق استان بیشتر به کشاورزی توجه شده است با توجه به مشکلات خشکسالی در سال‌های اخیر صنایع تبدیلی کشاورزی و کسب و کارهای خانگی شکل نگرفته و به نظر می‌رسد لازم است یک بازنگری در مطالعات توسعه ای شرق استان صورت گیرد تا سرمایه‌گذاری ها در این بخش به سمت و سوی درستی حرکت کند.

استاندار خوزستان گفت: در سفر رییس جمهور به ایذه که با استقبال مردمی فوق العاده همراه بود درخواست های مردمی در زمینه توسعه روستاها، راه‌ها، اشتغال، تسهیلات، شهرک‌های صنعتی و … داشتیم که لازم است پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

حسینی محراب با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه استان گفت: نگاهی که ما به دانشگاه داریم نگاه ویژه‌ای است و دانشگاه ها باید برای توسعه استان به میدان بیایند؛ اساتید و نخبگان دانشگاهی بازوی فکری ما هستند و در تدوین نقشه راه برای جهش تولید و توسعه استان نقش موثری دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.