اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع

اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع در مشهد برگزار شد.

اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی با حضور مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و اعضای این ستاد امروز چهارشنبه 29 فروردین 1403 و در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در این جلسه، گزارش عملکرد ستاد مردمی اربعین اتباع خارجی خراسان رضوی در دوره‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای بهبود کیفیت و افزایش کارایی اتخاذ گردید.

حسین شرافتی در این نشست بیان داشت: خدمات رسانی به زائرین اتباع و مهاجرین خارجی مقیم و غیرمقیم این ایام بایستی با روحیه‌ی ایثار و انس با عزاداران سید و سالار شهیدان انجام شود تا موجبات رضایت خاطر این گروه از زائرین فراهم گردد.

شرافتی گفت هیئات مذهبی مهاجرین افغانستانی و موکب داران استان با سایر استانها با رویکرد ارتقاء کیفیت و افزایش رضایت زائران اربعین از خدمات ارائه شده در ایام اربعین هماهنگی و تعامل لازم را داشته باشند.

شرافتی افزود با توجه به دستورالعمل اربعین حسینی که از ناحیه سازمان ملی مهاجرت ابلاع خواهد شد ، امورات زائرین پیرامون موضوعات اسکان . تغذیه ، حمل و نقل ، بهداشت و.... پیگیری خواهد شد .

مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی گفت برنامه ریزی لازم جهت برگزاری منظم جلسات ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع و مهاجرین صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار