قاسمی:

نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خدمت مردم و در مسیر انقلاب گام برداشته و هرکجا که نیاز بوده خدمات خود را ارائه کرده است.

فرشید قاسمی به مناسبت روز ارتش با حضور در دفتر فرماندهی ارشد ارتش در استان ضمن تبیرک این روز، گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی در زمره خالص‌ترین نیرو‌های انقلاب هستند که همواره بدون توقع به ماموریت‌های محوله به آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: وظیفه ما در آموزش وپرورش این است که دستاور‌های ارتش جمهوری اسلامی رابه اطلاع دانش آموزان برسانیم چراکه اعتقاد داریم این امر بر هویت بخشی آنها اثرگذار خواهد بود

قاسمی گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره درخدمت مردم و در مسیر انقلاب گام برداشته و هرکجا که نیاز بوده خدمات خود را ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس عملیات اخیر وعده صادق را بی نظیر قلمداد کرد و گفت: بحمدالله اسراییل غاصب در این عملیات به فرمایش رهبری تنبیه مناسبی شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز دراین دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل آموزش وپرورش فارس وپاسداشت روز ارتش توسط ایشان گفت: ارتش جمهوی اسلامی افتارخ دارد که خود را خادم مردم بداند.

امیرسرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی گفت: خوشبختانه تعاملات بسیار خوبی مابین ارتش ومجموعه آموزش وپرورش وجود دارد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکجا که آموزش وپرورش صلاح بداند ارتش آماده کمک به این مجموعه می‌باشد.

امیررضایی همچنین به عملیات اخیر وعده صادق علیه اسراییل نیز اشاره کرد وگفت: یکی از دستاور‌های داخلی این عملیات، افزیش غرور ملی وایجاد همبستگی بیشتر بین جوانان ایرانی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار