کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 

 رئیس اتاق اصناف نهاوند از کشف یک تن و نیم برنج تنظیم بازار و یک تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و دو تن و نیم کود شیمیایی قاچاق در نهاوند خبر داد.

حامد خدری گفت: در گشت‌های مشترک در روز گذشته توسط تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، اداره صمت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری مامورین نیروی انتظامی مقادیر نامبرده از واحد‌های صنفی شهرستان کشف و با دستور مقام محترم قضایی اداره تعزیرات حکومتی ضبط  شد.


او گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته ماه گذشته تا کنون مقدار ۱۵ تن برنج تنظیم بازار و ۷ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و مقدار حدود ۳۰ تن انواع کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه و بیش از دو هزار انواع سموم کشاورزی قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: نظارت‌ها در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا با جدیت دنبال شده و بازرسان دستگاه‌های مختلف به دنبال شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین این حوزه هستند.

خدری از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را از طریق شماره‌های ۳۳۲۴۳۷۰۵ (بازرسی اصناف) و ۱۲۴ (اداره صمت) گزارش نموده و دستگاه‌های متولی در این بخش یاری نمایید.

برچسب ها: اصناف ، تنظیم بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.