فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا:

تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود

امیر سلیمانی گفت: در آینده نزدیک، شاهد ارائه تجهیزات جدیدی برای ارتقای توان رزم به نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.

امیر سرتیپ دوم غلام‌حسین سلیمانی درباره بازسازی و بازتولید ادوات مورد نیاز نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: در دنیا تجهیزات نظامی دارای ویژگی‌های خاص را از رده خارج نمی‌کنند، بلکه آن‌ها را ارتقاء می‌دهند؛ به عنوان مثال تانک «ام ۶۰» از جمله تجهیزاتی است که در دهه ۶۰ میلادی وارد کشورمان شده و اکنون این وسیله با قرارگیری تجهیزات نوین بر روی آن، به وسیله‌ای عملیاتی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم صحنه نبرد، اقتصادی کردن چنین تجهیزاتی است؛ از این رو با همین نگاه در حوزه زرهی و توپخانه، تجهیزات موجود یا در حال طراحی، باید امکان مقابله با تهدیدات را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه‌ای به تجهیزات وجود دارد؛ چه به تجهیزاتی که برای مقابله با تهدیدات، نیازمند ارتقاء هستند و چه تجهیزات جدیدی که بر حسب نیاز باید طراحی و تولید شوند؛ بنابراین در همین راستا و در آینده نزدیک شاهد الحاق تجهیزات جدید به این نیرو خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
نیروی زمینی ارتش همیشه در بهترین شرایط ازلحاظ ‌‌دستاوردهاوساختتجهیزات بوده‌ایم رادرعمل ثابت‌کرده‌وهمیشه‌باعث افتخاروسربلندی‌کشوربوده‌حتی در سخت‌ترین شرایط
آخرین اخبار