برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم، در روز جمعه (۳۱فروردین) در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مردم انقلابی شهر کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این هفته (۳۱ فروردین) در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم غاصب در غزه، راهپیمایی را برگزار خواهند کرد و فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه را سر خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هدف از برپایی این راهپیمایی را حمایت از عملیات «وعده صادق» و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و همچنین کشتار مردم بی دفاع غزه اعلام کرد و افزود: مردم ولایی کرمانشاه همزمان با هموطنانمان در دیگر استان‌ها با فریاد‌های «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» همبستگی و حمایت خود را از سپاه و مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی از عموم مردم استان کرمانشاه دعوت کرد در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضور داشته باشند.

عبدی با بیان اینکه این راهیپمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد، گفت: در دیگر شهرستان‌ها نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، در پی برگزاری این دست راهپیمایی‌ها و تداوم برگزاری آنها در سراسر جهان، به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار