تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

مهدی یزدان پناه شنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود، اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

 سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد: ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود و بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

برچسب ها: ساعت کاری ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
صدرصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
خواهشا ایندفعه هر کاری میکنید با هم هم‌صدا باشید
اون از زاکانی اون یکی از قوه قضایه خود رای اون هم از شرکت نفت ....هر کی به هر کی شده اینجا همه یه ساعتی مشخص کنید، اونم طوری که ساعت 6 صبح کسی مجبور نباشه بیاد بیرون و برای عده دردسر درست کنید ■■■■■■■■ شما میتونید اون قانون 40 ساعت در هفته رو زودتر اجرایی کنید و در کنارش بگید 32-40 ساعت... بنا به شرایط مختلف ■■■■■■■■
مثلا تابستان مجموع ساعت کاری در هفته بشه 32 ساعت (((( بدون قانون شناوری ))) که مجبور باشید همه چیز رو برای تعدادی کارمند روشن بزارید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاهش ساعت کاری ادارات هیچ تاثیر مفیدی بر مصرف برق نداره . توی تابستون ۶ و ۷ صبح با هم فرق نداره از طرفی هم ساعت ۶ صبح اصلا ارباب رجوع وجود نداره که بخوان اداره رو باز کنن تازه از ۹ به بعد مردم به ادرات مراجعه میکنن .ساعت کار و مصرف برق ادارات بیشتر هم میشه بهتره توی این دو ماه اوج مصرف برق یک روز در هفته رو تعطیل کنن یا از ساعت کاری ظهر کم کنن نه صبح .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر لازمه که کارمندان زودتر سر کار بروند چرا قانون تغییر ساعت رسمی کشور را لغو کردید؟ آن زمان گفتند که تغییر ساعت کشور تاثیری بر مصرف انرژی نگذاشته اون وقت الان به بهانه انرژی میخواهند کارمندان را ساعت 6 بکشانند اداره . شما فکر نمیکنید که ساعت 6 صبح کدام مهدی بچه را پذیرش می‌کنه که مادرش بیاد سر کار ؟ تازه این مشکل کوچیکشه.
امیدوارم مسخره بازی پارسال امسال دیگه تکرار نشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
اخه همه مملکت که فقط کارمندان دولت نیستن
آخرین اخبار