صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از اعلام موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق گفت: ۲ طرحی که موافقت اصولی با اجرای آنها صادر شده، مربوط به یک مجتمع گردشگری در شهرستان نمین و یک واحد بوم‌گردی در شهرستان مشگین‌شهر است. 

او اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود با اجرای آنها بستر اشتغال حداقل ۲۸ نفر فراهم شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌‎ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه این اداره کل حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان مجوز‌های لازم برای سرمایه‌گذاران صادر شود.

سریع الاطلاق در فروردین ماه امسال از تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری خبر داده که بنا بر ابلاغ استاندار اردبیل بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان، تشکیل شده و دیگر ادارات کل نیز باید به منظور رفع موانع حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند.

استان گردشگرپذیر اردبیل با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، اقتصادی و مذهبی در ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار