خطیب جمعه همدان:

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق موجب آبروی جهان اسلام و مسلمانان شد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان با اشاره به اینکه رژیم صهونیستی در غزه جنایت بی شماری را انجام داده است، گفت: عملیات ایران با حفظ اصول نظامی و انسانی همراه بود و تنها مراکز نظامی آسیب دیدند.

او با تاکید بر اینکه دفاع از امنیت مردم و کشور امری قطعی است، گفت: این عملیات موفق ایران نتیجه تلاش‌ها و ایستادگی جوانان نخبه و نیرو‌های مسلح است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن در صدد بود طرح برجام و برجام موشکی را به کشور تحمیل کند، گفت: اگر آن روز ایران مقاومت نمی‌کرد و برجام امضا می‌شد یقینا در زمان حال باید خسارت‌های بسیاری را از سوی دشمن متحمل می‌شدیم.

او با تاکید بر اینکه سیاست‌های نظام درباره برجام درست بوده است، گفت: امروز ایران با صلابت و عظمت ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن در میدان نبرد و نظامی شکست خورده است، گفت: دشمن در صدد است با بزرگنمایی در رسانه و فضای مجازی آبروی ریخته شده خود را باز گرداند.

حجت الاسلام  شعبانی موثقی به مسئله حجاب نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان در حال القا هستند که حجاب تنها مختص جمهوری اسلامی ایران است، اما مسئله فراتر است و باید به آن توجه شود.

او با بیان اینکه در غرب به دلیل برهنگی بسیاری از افراد و بنیان خانواده‌ها آسیب دیده است ، گفت: باید مسئله حجاب به درستی بین مردم تبیین شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی به طرح در دست اجرا فراجا در مسئله حجاب هم اشاره کرد و گفت: این طرح با تذکرات و برخورد نرم باید کار انجام شود و نیازمند ایجاد یک گفتمان واحد در سطح نخبگان جامعه در خصوص حجاب هستیم.

او همچنین به انجام فرائض دینی و واجبات هم اشاره و گفت: دین اسلام و اهل بیت بسیار به آن تاکید کرده است و آن را موجب ارتقا معنویت و ایمانی فرد می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه انجام واجبات موجب رهایی انسان از دنیا می‌شود، گفت: نماز موجب نجات انسان از تاریکی‌ها می‌شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، وعده صادق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.