تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی

یک رسانه‌ آمریکایی تایید کرد مقاومت اسلامی لبنان تاکتیک خود را در مقابل صهیونیست‌ها از هفته گذشته تغییر داده است.

روزنامه فایننشال تایمز آمریکا امروز دوشنبه تایید کرد مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) هفته گذشته از تاکتیک‌های جدیدی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرد، اما هنوز پیشرفته‌ترین قابلیت‌های موجود در زرادخانه خود را نشان نداده است.

در همین راستا هفته گذشته شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنبش به هرگونه تخطی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد. معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: پشتیبانی ما برای غزه است و لبنان می‌داند که اگر در برابر آنچه که امروز در این باریکه رخ می‌دهد سکوت کند، نفر بعدی خواهد بود.

با وجود تغییر تاکتیک حزب‌الله اما همچنان این جنبش علیه رژیم صهیونیستی از تمام توان خود استفاده نمی‌کند. بار‌ها رسانه‌های غربی اعلام کردند زرادخانه موشکی حزب‌الله که گل سرسبد نیرو‌های مقاومت در منطقه است، بیش از ۱۱۰۰۰ فروند موشک، راکت و انواع تسلیحات نظامی را داراست. از سویی دیگر فایننشنال تایمز اعلام کرد تخمین زده می‌شود که حزب الله ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ نیروی نظامی در اختیار داشته باشد.

در این میان نیرو‌های زبده یگان رضوان همیشه باعث هراس رژیم صهیونیستی هستند. در همین راستا «یوسی یهوشواع» تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارونت» که به منابع امنیتی عالی رتبه در تل آویو دسترسی دارد، اعتراف کرده، تا زمانی که یگان رضوان در مرز لبنان وجود دارد، ساکنان شمال (شهرک نشینان صهیونیست) که تخلیه شده‌اند و شمار آنها بیش از دویست هزار نفر است، امیدی به بازگشت به خانه‌های خود ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیروزی به امید خدا از آن فلسطین است
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۰:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
فان حزب‌الله هم الغالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
این گروه خطرناک ترین تروریست‌های دنیا رو در اختیار داره و هیچ تعهدی به هیچ چیز نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرب الله لبنان وگروههای مقاومت دمتون گرم خدا قوت پیروزباشید
آخرین اخبار