تعدادی از فروشگاههای کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالاهای متقاضیان را عرضه میکنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالاهایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.
متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دارها و فروشگاهها را واریز نکردند. وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالاهایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دارها و مغازه دارها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.
اینجوری پیش بره تا چند روز آینده باید مغازه کامل بسته بشه چون هیچ جنسی ک هیچ سرمایه ای نیست که پرش کنی...
گفتند و قرار بر این شد که 72ساعته پول فروشنده ها واریز میشود ولی الان نزدیک یه ماهه که پولها واریز نشده
همه ی چکهامون برگشت خوردن
اعتبارمون پیش شرکتها و بازار با خاک یکسان شد
مغازه هامون خالی شده و الان هیشکی دیگه جنس بهمون نمیده
30سال زحمت کشیدیم واسه خودمون اعتبار کسب کردیم ولی متاسفانه و به لطف این بزرگوارانی که پولهای کالابرک رو واریز نمیکنند پیش همه بی ا رزش و بی آبرو شدیم