برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در اواخر اردیبهشت‌ماه امسال در سطح ملی و استانی خبر داد.

 کوهی گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت به نشانی www.jameyat.ir یا دبیرخانه استانی رویداد به نشانی banowanostanas@gmail.com برای ثبت نام اقدام نمایند همچنین به صورت حضوری در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در این رویداد شرکت کنند.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی در یک کمیسیون مشترک بررسی شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت ۷ سال در دهم آبان ۱۴۰۰ به تایید شورای نگهبان رسید.

تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش اقدامات اثربخش و رشد ازدواج و فرزندآوری به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی مدیران و نخبگان، اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت، پایش زمانی و مکانی مستمر تغییرات جمعیتی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی با مشارکت مرکز آمار ایران و پایش وضعیت سقط جنین در کشور بر اساس جمع‌بندی گزارش دستگاه‌های ذیربط و پژوهش‌های مرتبط از وظایف ستاد ملی جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.