ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان هوشمندسازی می‌شود

شهردار زنجان گفت: ۴۳ دستگاه اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی بوس و ۲۵ دستکاه ون خریداری شده و می توان گفت به لحاظ تعداد وسائل نقلیه به حد خوبی رسیدیم بر این اساس هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان تا چهار ماه آینده توسط پیمانکار انجام می‌شود.

علیرضا فیروزفر روز یکشنبه در افتتاح پارکینگ طبقاتی توفیق با بیان اینکه پس از افتتاح، این مکان به صورت رایگان خدمت رسانی خواهد داشت، گفت: مراحل واگذاری آن به بخش خصوصی هم طی خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه در طبقه آخر مجتمع تجاری توفیق رستوران روباز و بسته طراحی و واگذاری هم خواهد شد گفت: این پروژه در مساحت هشت هزار ۳۴۰ متر مربع، شامل ۲۳مغازه ، ۱۴۷ پارکینگ مسقف و ۱۸پارکینک روباز برای رستوران طراحی شده است.

وی با بیان اینکه قسمت تجاری آن ۲ هزار و ۲۰۰ و متر مربع و زیر بنای رستوران ۴۱۶ متر مربع است، اظهار داشت: این پروژه درهشت طبقه که ۲ طبقه آن به زیر زمین ، یک طبقه همکف،پنج طبقه روی همکف را شامل می شود.

فیروزفر با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۴ به زمین زده شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم افزود: امیدواریم با این کار گشایش هایی به لحاط تامین پارکینیگ شهری رخ دهد .

وی با بیان اینکه امروز یک روز خوب در تقویم به نام شوراها نامگذاری شده است، گفت: این پروژه در حوزه مولد سازی و سرمایه گذاری شهری به ویژه گشایش ها در حوزه ترافیکی است که در سیستم و هسته مرکز شهر با این معضل مواجه هستیم.

شهردار زنجان یکی از راه حل های گره ترافیکی شهر زنجان را احداث پارکینگ های متعدد طبقاتی به ویژه در هسته های مرکزی شهر ذکر کرد و گفت: در حوزه مولد سازی ،شهرداری تلاش دارد این مهم را به نحو مطلوبی به سرانجام برساند.

وی یادآور شد: از ابتدای کار عهدی با مردم فهیم زنجان بسته ایم که از املاک زنجان در راستای پیشرفت و شکوفایی و زیر ساخت های شهر هزینه شود.

این مسوول شهری با بیان یانکه پروژه های مهم شهری به مراحل خوبی برسد خاطر نشان کرد: یکی از پروژه های مهم شهیدان کریمی است که در واقع پنج پروژه را در خود جای داده که قرار داد اولیه آن هزار میلیارد تومان است.

فیروزفر با بیان اینکه با پایان این پروژه مبلغ قرارداد بیشتر خواهد شد، افزود: همچنین حذف فاضلاب از زنجانرود که از دارایی های مهم زنجان است، رقم خواهد خورد و بلافاصله تفرج سازی این مکان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه های سال قبل همچون اصلاح معابر نیز انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: از مردم زنجان در خواست داریم همانند سال گذسته همراهی داشته باشند.

این مسوول خاطر نشان کرد: آبیاری مکانیزه در حوزه فضای سبز شهری پس از سال ها ، اصلاح و نوسازی حمل و نقل عمومی پس از یک ونیم دهه از جمله اقدامات مهم شهرداری زنجان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.