معاون دادستان شیراز: 

تحقیقات در خصوص حا‌دثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

تحقیقات در خصوص حا‌دثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد و ۳ نفر از مرتبطین با وقوع این حادثه در بازداشت هستند.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور‌ خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عومل مرتبط با حادثه مسمویت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می برند گفت: دیگر‌ عوامل ، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و‌ حاشیه های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

برچسب ها: حادثه ، دادستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
از زمان کرونا، تهاجم و توطئه علیه کادر پزشکی اغاز شده و این ماجرا توطئه اشکار مسموم کردن این عزیزان توسط عوامل نفوذی است و ازکار افتادن کلیه ها بدلیل سم است. عوامل خودسر و اتش باختیار همه جا و در تمام سازمانها و اصناف اماده اقدام اند. اینها انقدر ابله نبودند که در یک میهمانی بزرگ مشروب بخورند و برای خود مشکل درست کنند. انها که تهمت مشروبخوری به این افراد میزنند، فردای قیامت راه گریز ندارند. اخبار نادرست در تمام رسانه ها رایج و همه را گمراه میکند لذا باید مراقب باشیم.
آخرین اخبار