دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در شهر تبریز خبر داد.

سردار محمدی گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش ماموران امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی از حضور و فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش در سطح شهرستان تبریز که با تشکیل تیم‌های چند نفره اقدام به شرب خمر، زورگیری، اخاذی، شرارت، سرقت به عنف، ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم در خیابان‌های تبریز می‌کردند مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی محل شرارت این اراذل و اوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی به صورت شبانه در یک عملیات موفق و غافلگیرانه تعداد ۴ نفر اراذل و اوباش سطح ویژه و سابقه‌دار که دارای چندین فقره سابقه کیفری دارند دستگیر و از آنان چندین قبضه قمه و سلاح سرد و گرم کشف کردند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و قطع و یقین مراجع قضایی نیز برخورد قاطع و اشد مجازات بازدارنده را با این هنجارشکنان خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم و زحمات همکاران و حمایت‌های دستگاه قضایی از ماموریت‌های پلیس گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار