ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری

عضو شورای اسلامی کمالشهر گفت: احداث کلانتری در شهرک پیشاهنگی و توسعه خدمات درمانی در کمالشهر پیگیری می‌شود.

محسن افشار با اشاره به مشکلات موجود در شهرک پیشاهنگی گفت: افزایش ارتقاء امنیتی در این منطقه امر واجب و مهمی است که در این خصوص مدیریت شهری با اختصاص زمین جهت احداث کلانتری در شهرک پیشاهنگی آماده همکاری است.

وی با اشاره به نیازهای این شهرک ادامه داد: در این زمینه توافق‌هایی نیز حاصل شده است. همچنین احداث فضای سبز برای این منطقه در دستور کار قرار داشته و اعتبار لازم برای احداث دیده شده است.

 افشار با اشاره به برنامه‌های پیش رو بیان کرد: احداث فضای سبز در شهرک رضوانیه و منطقه باسکول هم در دستور کار بوده و در بودجه سال جاری نیز اعتبار آن دیده شده است. علاوه بر این احداث پارکینگ طبقاتی، فرهنگسرا و بازار روز در مناطق سه گانه از دیگر مواردی است که اعتبار احداث آنها در بودجه دیده شده و در دستور کار این شورا است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای خط ویژه بی آر تی، سالن ورزشی در شهرک پیشاهنگی، ارتقای سیاسی، جمع آوری آب‌های سطحی و احداث زمین بسکتبال و چمن مصنوعی از دیگر برنامه‌های پیش رو است که طرح‌های اولیه آن نیز آماده شده و پس از بررسی‌های نهایی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات عمومی و درمانی در کمالشهر گفت: واگذاری زمین و همکاری در ساخت بیمارستان کمالشهر و همچنین جانمایی و تهیه زمین برای احداث مصلی از جمله اقداماتی است که توسط شورا در حال پیگیری است.

وی گفت: امیدواریم سایر نیازهای شهری کمالشهر با توجه به بافت جمعیتی و ویژگی خاص منطقه‌ای و صنعتی آن در طی برنامه‌های پیش رو با مساعدت سایر مراکز مرتبط تحقق بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.