راننده کامیون کلاهبردار دستگیر شد

رئیس پلیس فتا گلستان گفت: راننده کامیونی که از همکاران خود کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ سعید تجری گفت: در پی چندین مورد مرجوعه قضایی و گزارش به پلیس فتا استان مبنی بر کلاهبرداری از رانندگان کامیون، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد متهم که راننده کامیون است ضمن برقراری تماس و ارتباط با دیگر رانندگان به آنها وعده رزرو بار داده و به روش ماهرانه‌ای که حساب بانکی دیگران را معرفی می‌کرد، مبلغ بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از مالباختگان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران، محل تردد و مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهر گرگان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ تجری گفت: رانندگان خودرو‌های حمل بار که به هر نحوی با این شگرد از آنان کلاهبرداری شده و مالباخته اند می‌توانند به پلیس فتا استان گلستان مراجعه کنند.

وی از شهروندان خواست فریب وعده‌های پوچ و اغواکننده سودجویان مجازی را نخورند و قبل از واریز وجه به حساب هر فردی از انجام معامله و صحت موضوع اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس فتا استان گلستان با اشاره به کشف بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های واصله به پلیس فتا، به سوجویان سایبری هشدار داد که این پلیس حامی شهروندان و کاربران قانونمند بوده و با سودجویان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

برچسب ها: کلاهبرداری ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.