پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: مباحث و مسائل رفاهی اعضای شورا‌های اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی پیگیری می‌شود.

دبیری رییس شورای عالی استان‌ها در همایش بزرگداشت روز شورا در سمنان گفت: مسائل رفاهی و بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

دبیری با اشاره به پیگیری اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری افزود: با اقدامات برنامه ریزی شده و در حال اجرا، تمامی سازمان‌های خدماتی زیر نظر شهرداری و شورا قرار می‌گیرند.

استاندار سمنان در این همایش، با بیان اینکه سفر به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار استان به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی انجام شده است گفت: در این راستا از ۷۵۶ مصوبه ۵۶۵ اجرا و انجام شده است.

هاشمی ضمن بیان اینکه بودجه حوزه دهیاری به ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت، افزود: از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده هزار و ۷۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و ۳۱۰ میلیارد تومان دهیاری‌ها در سال ۱۴۰۳ پرداخت شده است.

استاندار سمنان با اشاره به کمبود اب در استان تصریح کرد: انشعابات غیر مجاز و جداسازی ابیاری فضای سبز از آب شرب و مدیریت تنش ابی پیگیری شود.

در این همایش روسا و اعضای شورای شهر روستا و شهر استان سمنان به ارائه گزارش عملکرد و مطالبات خود پرداختند هم چنین در پایان این مراسم از شورا‌های برتر استان در بخش روستا و شهری استان تجلیل شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.