جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی توسط مردم استان جمع‌آوری شده است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در استان، گفت: پارسال همچنین ۴۴ فقره قتل در استان توسط هسته‌های جهادی بخشایش و شورای حل اختلاف به سازش ختم شده که کاری پسندیده بود.

وی با قدردانی از دادگاه‌های تجدیدنظر، افزود: قضات به عنوان الگوی علمی، تجربی و اخلاقی همکاران جوان هستند و با انتقال تجربیات گران‌بهای خود مدیریت دادگستری این استان را در ارتقای عمکرد‌ها یاری می‌کنند.

عتباتی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی نقش بسیار پررنگی در تأمین امنیت کشور دارد، اضافه کرد: در این خصوص نقش مهم دستگاه قضایی بسیار حائز اهمیت است که با تلاش همه همکاران بویژه دادگاه‌های تجدید نظر استان این مهم رقم می‌خورد و با قلم و دستان قضات پاکدست استان امنیت استان و عمق کشور تأمین می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی  ادامه داد: به گفته مسئولان کشوری، آذربایجان‌غربی جزو ۵ استان امن کشور است.

وی به نقش مؤثر و پررنگ مردم اشاره کرد و گفت: مردم در بسیاری از امور در کنار دستگاه‌قضایی هستند و این نعمت بزرگی در استان محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت نشست‌های قضایی در ادامه گفت: آموزش یکی از امور بسیار مهمی است که نباید لحظه‌ای از آن غافل شد و باید برنامه‌های آموزشی به صورت مستمر توسط قضات با تجربه و عالم به همکاران جوان منتقل شود تا اتقان آرا و رسیدگی‌های بی نقص در محاکم اتفاق بیافتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.