انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان‌شهر اصفهان تا بیست‌وپنجم اردیبهشت اعلان عمومی شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان گفت: هدف از این فراخوان تسهیل در فرایند ساخت‌وساز و تأمین مسکن برای شهروندان در پهنه شهر اصفهان است.

سیدمرتضی حسام‌نژاد با اشاره به اینکه در این فراخوان سازندگان حرفه‌ای در حوزه تأمین مسکن شناسایی می شوند افزود: در این فراخوان با دعوت از تولیدکنندگان برتر و ایجاد فضای سازنده و هدفمند، ضمن قدردانی از فعالیت آنها، بستر ارائه امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان برتر طرحهای ساختمانی در  سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ فراهم خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در راستای تحقق تولید بر اساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» که ارتباط مستقیم با مشارکت مردم دارد، نقشه راهی برای ۳۶۵ روز سال ۱۴۰۳ تدوین و راهکار‌های تسهیل‌کننده برای عملیاتی کردن این محور با تاکید بر مسئله تولید، تهیه شده و در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

او گفت: معیار‌های انتخاب سازندگان برتر در این فراخوان، پایداری ساختمان و مدیرت انرژی، استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمند صنعت ساختمان، سرمایه‌گذاری در بافت‌های ناکارآمد و محلات محروم، کیفیت طراحی و جذابیت بصری ساختمان‌های احداثی، اقدامات صورت گرفته در افزایش سرعت فرایند ساخت‌وساز، رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و ساختمانی، مساحت زیربنای ساختمان‌های احداثی، ارتقای ایستایی ساختمانی با کاهش وزن سازه و استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت : علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۳۱-۳۴۵۹۳۶۳۴ داخلی ۱۲۱ تماس بگیرند یا با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به نشانی www. shahrsazi.isfahan.ir فرم حضور در این فراخوان را دریافت کنند.

انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.