مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد؛

برگزاری جشن خیابانی از میدان ولیعصر تا هفت‌تیر در دهه کرامت

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ویژه برنامه‌های دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) را تشریح کرد.

مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در مورد ویژه برنامه‌های دهه کرامت و برگزاری جشن بزرگ امام رضایی ها، گفت: در سال‌جاری مراسم اجتماع امام رضایی‌ها از میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال در نظر داریم بتوانیم کنش اجتماعی ویژه‌ای داشته باشیم و مردم نیز مشارکت داشته باشند، ادامه داد: محوریت جمع آوری کمک هزینه برای درمان کودکان بیماری‌های خاص بالاخص سرطانی‌ها را در دستور کار قرار دادیم و در کنار آن نیز آزادسازی زندانیان و زائر اولی‌ها نیز در دهه کرامت مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه برای ایام ولادت امام رئوف پویش امید آفرینی برای کودکان درگیر با بیماری‌های خاص تدوین شده، اظهار کرد: یک نماهنگ ویژه با صدای آقایان محمد حسین پویانفر و علی اکبر حائری نیز برای این پویش تولید شده و امید به زندگی و شادی و نشاط را برای کودکان سرطانی به ارمغان می‌آورد.
همچنین یک سرود دیگر نیز با محوریت «ایران حرم است» تولید شده که برگرفته از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و با محوریت وحدت و محبت ایرانیان به سلطان طوس است.

زیبایی نژاد با تأکید بر اینکه شعار «ایران حرم است» سرلوحه اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام ولادت امام رضاست، گفت: این شعار در تمامی تبلیغات شهری نقش خواهد بست.

وی با بیان اینکه در دهه کرامت در تهران بیش از ۳۰ ابرپرچم رضوی برافراشته خواهند شد و در ساختمان‌های بزرگ نیز پرچم‌های بزرگ رضوی نصب خواهد شد، افزود: همچنین چای خانه‌های رضوی از روز دوشنبه در میادین بزرگ مناطق ۲۲ گانه پایتخت برپا خواهد شد.

زیبایی نژاد ادامه داد: با همکاری مشترک آستان قدس و اداره کل فرهنگی شهرداری تهران سریال «روزی روزگاری برادر» از شبکه سه سیما از ساعت ۲۱:۱۵ پخش خواهد شد. همچنین در همکاری با کانون خادم یاران رضوی آستان قدس رضوی هماهنگی برپایی جشن‌های محلی و برپایی چای خانه‌های رضوی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌ها برای اجرای نورافشانی و ویدئومپینگ در حال انجام است، در مورد جشن امام رضایی ها، گفت: این جشن بزرگ خانوادگی قرار است از میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار شود. در این جشن استیج بزرگی در میدان حضرت ولیعصر عج برنامه ریزی شده که همزمان نیز برنامه‌های ویژه فضای شاد و مفرحی برای مردم و شرکت کنندگان در طول مسیر نیز برنامه ریزی شده است.

به گفته مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، در کنار این جشن، موکب‌های متعدد پذیرایی، خدماتی، پذیرایی، شهربازی و... آماده ارائه خدمات به شرکت کنندگان خواهند بود و بر همین اساس سامانه محبان الرضا (ع) برای ثبت‌نام گروه‌های فعال در برپایی موکب‌های حوزه فرهنگی، پذیرایی و. فعال است که علاقمندان می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار