برتری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در هفدهمین جشنواره شهید مطهری

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری شد.

آقای اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: این دانشگاه موفق شد در حیطه تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی در هفدهمین دوره جشنواره آموزشی شهید مطهری، رتبه دوم کشور را از آن خود کند.

وی عنوان فرایند دانش پژوهی آموزشی ارائه شده در این جشنواره را طراحی، اجرای ادغام یافته و ارزشیابی برنامه آموزشی ارتقا منش حرفه‌ای در دوره دستیاری تخصصی کودکان بیان کرد.

اعرابی اضافه کرد: صاحب اصلی این فرایند دکتر معصومه رحیمی و همکاران فرایند فیروز خالدی، نسیم رحیمی، فروغ درخشانی و فروزان گنجی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است.

وی گفت: در این فرآیند برنامه آموزشی ارتقا منش حرفه‌ای برای دستیاران سال ۱ و ۲ دستیاری کودکان طراحی، اجرا و ارزشیابی شد.

به گفته اعرابی؛ هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری در ۶ حیطه شامل تدوین و بازنگری برنامه ¬های آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه)، مدیریت آموزشی و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی و طراحی و تولید محصولات آموزشی برگزار شد که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ارسال ۳ اثر در ۳ حیطه، در این جشنواره حضور یافت.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: آیین اختتامیه جشنواره¬ آموزشی شهید مطهری برای تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرایند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید برای ارتقاء آموزش پزشکی در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.

اعرابی ادامه داد: در این مراسم با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مقامات کشوری، از معصومه رحیمی به عنوان صاحب اصلی فرایند ارائه شده از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار