منتخب مردم اندیمشک در مجلس:

جمعیت هلال‌احمر در امور انسان‌دوستانه خوش درخشیده است

قلاوند گفت: سازمان‌های مردم نهاد ظرفیت بسیاری دارند و باید رونق بگیرند تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف شاهد کمک و درخشش مردم باشیم.

جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در همایش خانواده جمعیت هلال احمر ضمن تبریک هفته هلال‌احمر گفت: جمعیت هلال‌احمر در امور انسان‌دوستانه پیشتاز است و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد نقش مؤثری را همواره ایفا کرده و خوش درخشیده است.

او افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان اندیمشک، ضرورت دارد تدابیر لازم جهت خدمت‌رسانی و امدادرسانی هر چه بهتر به هموطنان در صورت بروز حوادث احتمالی اندیشیده شود.

قلاوند می‌گوید: سازمان‌های مردم نهاد بهترین کمک‌کننده در رفع مشکلات هستند اما متأسفانه تاکنون این سازمان‌ها در اندیمشک مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و فرهنگسازی مناسبی جهت رونق دادن به این انجمن‌ها انجام نشده است.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مجموعه‌های انسانی حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: شهرستان اندیمشک تاریخ باشکوهی دارد، جوانان برومند اندیمشکی در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین هستند و اکنون از همه آن‌ها می‌خواهیم در انجمن‌های مردمی حضور پیدا کنند و در رونق شهر کوشا باشند.

همایش خانواده هلال‌احمر شهرستان اندیمشک امروز جمعه ۲۱ اردبیهشت به مناسبت هفته هلال‌احمر در سالن اجتماعات قاسم‌زاده برگزار شد.

برچسب ها: هلال احمر ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.