فرماندار ملایر:

انتخابات در ملایر با کمترین مشکل در حال برگزاری است

فرماندار ملایر گفت:فرآیند انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر با کمترین مشکل در حال اجرا است و مشکلی در روند اجرا نداریم.

سلمان اسماعیلی گفت: در ساعت‌های پایانی امروز تکلیف دومین کرسی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه ملایر مشخص می‌شود.

او گفت: از ساعت هشت صبح امروز که رای‌گیری به صورت رسمی آغاز شد، ۱۶۷ شعبه اخذ رای آمادگی ثبت آراء مردم را به صورت الکترونیک دارند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه ملایر بر عهده دارند و میزبان مردم در شعبه‌های اخذ رای هستند.

اسماعیلی گفت: فرآیند اخذ رای از مردم به خوبی و با کمترین مشکل در حال اجرا است و با هرگونه تخلف در این حوزه با جدیت برخورد می‌شود.

او گفت:، چون در ساعات پایانی اخذ رای هستیم، هنوز دستوری از ستاد انتخابات کشور مبنی بر تمدید مدت انتخابات واصل نشده است.

معاون استاندار همدان گفت: از مردم درخواست می‌کنم این فرصت را مغتنم بشمارند و در زمان باقیمانده با حضور خود در شعب اخذ رای، در این امر مهم سیاسی شرکت کنند.

به گفته اسماعیلی تا این لحظه مردم حضور پرشوری را در پای صندوق‌های رای داشتند و کمتر از یک ساعت دیگر تا پایان قانونی انتخابات باقی مانده است.

 در انتخابات یازدهم اسفندماه، حسین احمدی با کسب ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد و احمد آریایی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد آرا به عنوان نفرات دوم و سوم به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند که امروز از بین این ۲ یک نفر به عنوان منتخب دوم به مجلس دوازدهم راه پیدا می‌کند.

پیشتر در انتخابات یازدهم اسفند ماه، حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده فعلی ملایر به عنوان نفر اول این حوزه انتخابیه وارد مجلس شد.

شهرستان ملایر صاحب ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.