پوشش ابرها در آسمان زنجان افزایش می‌یابد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از عصر امروز شنبه پوشش ابرها در آسمان مناطق مختلف استان افزایش می‌یابد.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ امروز شرایط جوی نسبتا پایداری برای استان پیش بینی شده و هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است.

وی یادآور شد: از فردا سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که فعالیت خود را با وزش باد نسبتا شدید آغاز می کند و از ظهر نیز با بارش های رگباری و وزش باد همراه می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: تا روز دوشنبه هفته جاری فعالیت این سامانه ادامه می یابد و روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید تا شدید را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به نوسانات دمایی در استان طی روزهای آینده، گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه دما در استان کاهش می یابد و هوای خنک‌تری مستقر می‌شود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۲۲ درجه، ابهر ۶ و ۲۵، خرمدره ۹ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۹ درجه، قیدار ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه چهار و ۲۱ درجه و ماهنشان ۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.