بررسی وضعیت ارتباطات روستا‌های دهستان دربید شهرستان زارچ

نماینده مردم شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ در مجلس شورای اسلامی، وضعیت ارتباطات روستا‌های دهستان دربید شهرستان زارچ را بررسی کرد.

در نشستی که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، فرماندار شهرستان زارچ، جمعی از مسئولان استان و ساکنین روستای دربید برگزار شد، ضمن تشریح شاخص‌های ارتباطی شهرستان زارچ و اهم اقدامات ارتباطی انجام شده در روستای دربید، وضعیت پوشش و کیفیت ارتباط روستا‌های دهستان دربید مورد بررسی قرار گرفت. 
 
اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان زارچ، پایین بودن آمار ثبت شده جمعیت ساکن آبادی‌ها و روستا‌های شهرستان در سامانه‌ها را یادآور شد و گفت: آمار خانوار و جمعیت در تعیین اولویت توسعه ارتباطات روستایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌های ملی و آمار‌های رسمی انجام می‌شود، موثر است. 
 
فداکار با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایجاد ارتباطات روستایی در این شهرستان و استان، گفت: در حال حاضر تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان و شهرستان زارچ به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی دارند و تلاش می‌شود با توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌ها خصوصا در حوزه تلفن همراه روستایی شاهد ارتقای بیش از پیش شاخص‌ها در مناطق روستایی باشیم. 
 
در ادامه، محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و اقدامات خوب ارتباطی انجام شده در روستاها، بهبود پوشش ارتباطی سایر آبادی‌های دهستان از جمله دشت ده، طامهر، خورشید آباد و حجت آباد را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار