موفقیت در توسعه با اعتماد بر ظرفیت جوانان

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با اعتماد بر ظرفیت‌های جوانان بهترین نتایج را کسب کنند.

استاندار مرکزی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان به تشریح ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در استان پرداخت و گفت: با تقسیم کار مناسب هم افزایی و تلاش و کوشش می‌توان با جهش در دست آورد‌ها و تولیدات به اهداف توسعه رسید.

مخلص الائمه ظرفیت‌های مردمی و جوانان را ظرفیت‌های تاثیر گذار در رسیدن به توسعه دانست و افزود: هر موضوعی که به گروه‌های مردمی و جوانان اعتماد شد بهترین نتایج بدست آمده و در سال ۱۴۰۳ هم دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌های مردم و جوانان استفاده کنند.

شورای توسعه و برنامه ریزی استان بالاترین مرجع تصمیم گیری برنامه‌های توسعه محور در استان است که جلسات این شورا ماهانه برگزار می‌شود.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان هم در این جلسه به بیان و تشریح ظرفیت‌های تولید و اشتغال با محوریت مردم در نقاط مختلف استان پرداخت و گفت: کشت و فرآوری گیاهان دارویی و گردشگری از حوزه‌هایی است که با محوریت مردم به اهداف مطلوبی در تولید و اشتغال رسیده که می‌تواند در سایر بخش‌ها هم به اهداف توسعه و جهش تولید و اشتغال رسید.

بررسی و تبیین برنامه هفتم توسعه و ارائه گزارش برخی دستگاه‌های اجرایی پیرامون موضوعات تولید، اشتغال و محیط زیست از جمله موارد مطرح شده در شورای توسعه و برنامه ریزی استان بود.

برچسب ها: توسعه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.