۱۹ قانون اقتصادی در مجلس یازدهم وضع شد

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۸ قانون مهم در مجلس یازدهم وضع شد که موضوع ۱۹ قانون اقتصادی و در راستای ارتقا توان کشورمان بود.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نشست با خبرنگاران گفت: تلاشمان در مجلس محرومیت زدایی بوده است و برای آن ۴۸ قانون با ۱۶۰۰ ماده به تصویب رساندیم.

محمدبیگی افزود: تلاش کردیم تا اصلاح ساختار بودجه در مجلس انجام شود و قوانین خوبی در این حوزه تصویب شد.

به گفته وی، در حوزه زنان و خانواده در مجلس کمیته جمعیت تشکیل شده و زنان سر پرست خانواده و زنان روستایی و عشایر بیمه شده اند.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین مجلس مرخصی زایمان را تا دو سال افزایش دادیم و در راستای حمایت از جوانی جمعیت۲۷۰ هزار مادر دارای دو فرزند خودرو در یافت کرده اند.

محمد بیگی گفت: اعتبارات محرومیت زدایی استان ۱۱ برابر شد، در حوزه سلامت ۸۰ پروژه سلامت به اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان فعال شد که تاکنون نیمی از آنها افتتاح شده است.

وی افزود: تلاش بر دوبرابر شدن تخت‌های بیمارستانی استان است، تخت‌های آی سیو در دوره گذشته مجلس دوبرابر شد و متخصصان استان تا ۵۰ نفر افزایش پیدا کردند.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: گاز رسانی به ۹۹ روستا کارنامه ماست و برای ۲۰ روستای جدید مجوز گاز رسانی را گرفته ایم.

محمدبیگی ادامه داد: در قرارگاه امام حسن (ع) ۱۳ هزار میلیارد بودجه برای آبرسانی به روستا‌ها در نظر گرفته شده که پروژه آب رسانی ۳۰ روستا تکمیل و افتتاح شده است.

وی تاکید کرد: چشمه نور را از خواب زمستانی بیدار کردم و مطالبات را از مسئولان و سران قوا پیگیری کردیم.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه ایثارگران امکانات درمانی شان تکمیل شد و جذب و تبدیل وضعیت فرزندانشان انجام شد.

محمدبیگی بیان کرد: در حوزه قصور پزشکی اقدامات خوبی در مجلس شد و محکومیت برخی پزشکان با قوانین جدید اعلام شده است.

وی گفت: در حوزه تورم، گرانی و کاهش ارزش پول ملی به وزیر اقتصاد تذکر داده ایم و پیگیر مشکلات اقتصادی هستیم.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در حوزه زیر ساخت‌ها موفق بوده، اما در حوزه اجرای قوانین گله‌مند هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.