استاندار خراسان رضوی:

اقتدار نرم‌افزاری ارتش ایران نقطه تمایز ما با سایر کشورهاست

استاندار خراسان رضوی گفت: قدرت اصلی و نقطه تمایز کشور ما با دیگر ارتش‌ها در اقتدار و قوه نرم‌افزاری است و بر همین اساس باید این قوه‌ نرم‌افزاری را به توان، قدرت، آمادگی فیزیکی و ابزاری تبدیل کنیم.

یعقوبعلی نظری شامگاه روز گذشته در نشست با استادان و دانشجویان دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استان خراسان رضوی هفت میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون زائر از نقاط مختلف کشور است.

وی ادامه داد: جمعیت خراسان رضوی تلفیقی از شیعیان و اهل سنت و است و این در حالی است که خراسان رضوی ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ۲ کشور همسایه دارد و با وجود این ویژگی‌ها خوشبختانه مساله امنیتی در این استان نداریم.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که قدرت تصمیم گیری، بسیار مهم و از ویژگی‌هایی یک مدیر و فرمانده است گفت: استانداری نقطه هماهنگی و هم‌افزایی در استان است و بر این اساس، مبتنی بر مزیت‌های موجود در استان، برای حل مشکلات اقدام می‌شود.

نظری با بیان این که قرارگاه‌های عملیاتی و تحولی در استان متناسب با موضوعات مورد نیاز ایجاد شده است افزود: در این قرارگاه‌ها تصمیمات به لحظه گرفته می‌شود و لذا با همراهی مدیران به این باور رسیده‌ایم که در قرارگاه‌ها یک هدف قاطع و عملیاتی ایجاد کنیم تا مشکلات تسهیل شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز گفت: این دانشجویان با هدف آشنایی بیشتر با توانمندی‌ها و امکانات منطقه شمال شرق کشور به مشهد سفر کرده اند و بر همین اساس بازدیدهای آموزشی و عملیاتی به منظور بررسی توانمندی‌های داخلی کشور در حال انجام است.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: بیش از ۵۰ نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش طی ۱۰ روز به مناطق مختلف شمال شرق کشور در حال سفر هستند تا با توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: قرار است این استادان و دانشجویان در سفر خود با سایر مسوولان و مقامات سیاسی این منطقه نیز دیدار و گفت و گو کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار