معرفی برترین‌های جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان قزوین

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری استان قزوین با معرفی سه گروه نمایشی برگزیده پایان یافت.

در پایان جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان، نمایش «آن بالا، این پایین» کاری از اعضای مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با مربی‌گری فاطمه فارسی، نمایش «چی شد؟ چطور شد؟» با اجرای اعضای مرکز فرهنگی و هنری الوند با مربی‌گری زهرا برجی و نمایش «سه بچه خرگوش» اثر اعضای مرکز فرهنگی و هنری شریفیه با مربی‌گری لیلا ابراهیمی برگزیده شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قدردانی از همه دست اندرکاران این رویداد، جشنواره هنر‌های نمایشی کانون را فرصتی برای کسب تجربه در زمینه انجام کارگروهی، تقویت توانمندی و مهارت‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان دانست که فارغ از نتیجه نهایی ارزشمند و ماندگار است.

این جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه، فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد و با موضوع توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال برگزار شد.

فراگرفتن ارزش‌های اخلاقی، تعامل مناسب با همسالان، افزایش اعتماد به نفس و افزایش انگیزه کار گروهی و مهارت‌های فردی از دستاورد‌های جشنواره‌های نمایشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.