دستگیری اراذل و اوباش نوظهور در تالش

فرمانده انتظامی تالش گفت: ۳ نفر از اراذل و اوباش نوظهور عامل مزاحمت، قمه کشی و تخریب خودروی یک خانواده در منطقه کرگانرود دستگیر شدند.

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: فردی به فرماندهی انتظامی کرگانرود مراجعه و اعلام کرد که به همراه خانواده حین تردد در یکی از محور‌های این بخش بوده که ۳ جوان با یک دستگاه سواری پژو پارس ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به قمه‌کشی، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودروی روا آنها کرده و متواری شده‌اند.

او افزود: پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته؛ متهمان غیربومی این پرونده که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، شناسایی و حین تردد با خودرو خودشان در منطقه کرگانرود دستگیر شدند و از آنها یک سلاح سرد کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی تالش، این اراذل و اوباش نوظهور ۱۸ تا ۱۹ ساله به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی با تأکید بر اینکه اقدامات و رفتار‌های اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود، به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.