کشف ۴ کیلوگرم هروئین در مشگین شهر

پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین شهر با همکاری فرماندهی انتظامی استان اردبیل موفق به کشف وضبط چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین شدند.

نیکروز سلیمانی اظهار کرد: در تداوم تشدید طرح اجرای مقابله با مواد مخدر و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ، همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیرو‌های اطلاعاتی و انتظامی شهرستان مشگین شهر با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی قضائی موفق شدند سوداگران مرز را در حین ورود به مشکین شهر از طریق یکی از جاده‌های مواصلاتی شناسایی و در یک عملیات پلیسی به صورت غافلگیرانه دستگیر کنند.

او افزود: در بررسی از این قاچاقچیان ۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که قصد توزیع در مشکین شهر را داشتند کشف و ضبط و در این رابطه دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی مشگین شهر با قدردانی از همکاری مردم با پلیس در مبارزه بی امان و قاطع با سوداگران مرگ تصریح کرد: در سال جاری پلیس مصمم است برخورد قاطع با خرده فروشان، سوداگران مرگ و سارقان و جمع آوری معتادان و برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی را به صورت ویژه در اولویت کاری قرار دهد.

سلیمانی همچنین گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه از طریق تماس با شماره ۱۱۰ و ۱۳۰ در هر ساعتی از شبانه روز به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.