ورود خیرین به آبرسانی امری ارزشمند و حائز اهمیت

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان یزد، ورود خیرین به آبرسانی را امری ارزشمند و حائز اهمیت عنوان کرد.

جلال علمدار مدیر شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت آغاز به فعالیت مجمع خیرین آبرسان استان یزد گفت: با توجه به اهمیت تامین آب پایدار و سالم در شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین دشواری امر آبرسانی، استفاده از ظرفیت و همراهی خیرین ضرورت است.

او با قدردانی از حمایت و مساعدت استانداری و ثبت و اسناد یزد برای به ثبت رسیدن مجمع خیرین آبرسان استان یزد افزود: روستا‌هایی در استان وجود دارند که نیازمند تامین آب پایدار هستند و برای تحقق این هدف مهم نیازمند استفاده از ظرفیت خیرین سراسر استان و کمک‌های مردمی می‌باشند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان یزد با بیان اینکه ورود خیرین در امر آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌ها امری مبارک و اقدامی ارزشمند است ادامه داد: تشکیل این مجمع می‌تواند گامی در راستای توسعه‌ی آبادانی شهر و روستا‌ها باشد و امید است با بهره گیری از این ظرفیت شاهد آثار آن در توسعه روز افزون شهر‌ها و روستا‌ها باشیم.

علمدار گفت: مجمع خیرین آبرسان استان با هدف تامین کننده منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های آبرسانی در مناطق کمتر توسعه یافته و نیازمند به احداث، بازسازی شبکه‌های آبرسانی، تعریف و به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.