کاروان زیرسایه خورشید برای دهمین سال متوالی وارد سیستان وبلوچستان می‌شود

دبیر اجرایی کاروان زیرسایه خورشید سیستان و بلوچستان گفت: این کاروان برای دهمین سال متوالی و در ایام دهه کرامت وارد استان می‌شود.

حسین یوسفی گفت: کاروان زیرسایه خورشید در سال‌های گذشته به صورت مستمر در ایام دهه کرامت وارد سیستان و بلوچستان شده و برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را با محوریت این ایام اجرایی کرده و مورد استقبال عموم مردم استان قرار گرفته است.

وی افزود: این کاروان برای دهمین سال متوالی از روز سه شنبه از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شده و برنامه های خود را از این شهرستان آغاز می کند.

به گفته دبیر اجرایی کاروان زیرسایه خورشید سیستان و بلوچستان، کاروان زیر سایه خورشید به مدت یک هفته و تا اول خردادماه در استان خواهد بود و به روستاها و شهرهای مختلف استان نیز سفر کرده و ضمن اجرای برنامه های فرهنگی، پرچم متبرک آستان قدس رضوی را به همراه خواهند داشت و مورد استقبال عاشقان امام رضا(ع) قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: این کاروان متشکل از روحانی، مداح، مدیر کاروان و ۲ نفر از خدام آستان قدس رضوی است که در برنامه‌ها و جشن‌های مردمی دهه کرامت حاضر شده و به مولودی خوانی و اجرای برنامه خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار