بزرگداشت شهدا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاخص

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی برای بزرگداشت شهدا تأکید کرد.

غلامعلی حیدری در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ارتحال امام و پشتیبانی راهیان نور در سالن شهید مردانی گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران است که برای بزرگداشت این ایام و همچنین پاسداشت شهدا باید کار‌های فرهنگی شاخص انجام شود که برگزاری یادواره شهدا و همچنین برگزاری اردو‌های راهیان نور از کار‌های شاخص است.

 وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و جان‌فشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس الگوی برای جبهه مقاومت شد، افزود: روحیه ایثارگری جبهه مقاومت نشات گرفته از دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: امسال سهمیه‌ای اعزام اردوی راهیان نور برای استان اختصاص یافته است که هشت هزار نفر است.

سردار علی محمد اکبری افزود: در سال‌های گذشته مکان مناسبی برای استان در سرزمین راهیان نور وجود نداشت، اما با تلاش و همت استان مکان مناسبی در خور شان زائران تامین شده است.

وی تصریح کرد: اعتباری از سفر اول رییس‌جمهور برای تجهیز و تعمیر این مکان در نظر گرفته شده که با جذب آن تغییراتی خوبی حاصل می‌شود و خدمت‌رسانی به زائران سرزمین نور بهتر انجام می‌گیرد. در سرزمین راهیان نور وجود نداشت، اما با تلاش و همت استان مکان مناسبی در خور شان زائران تامین شده است.

وی تصریح کرد: اعتباری از سفر اول رییس‌جمهور برای تجهیز و تعمیر این مکان در نظر گرفته شده که با جذب آن تغییراتی خوبی حاصل می‌شود و خدمت‌رسانی به زائران سرزمین نور بهتر انجام می‌گیرد.

برچسب ها: شهدا ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار