همه جاده‌های مسدود شده خراسان رضوی بازگشایی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سیلاب هفته گذشته موجب انسداد شماری از جاده‌های فرعی استان شده بود که با تلاش عوامل راهداری همه جاده های فرعی بازگشایی شد.

جعفر شهامت گفت: انسداد راه های خراسان رضوی در سیلاب اخیر با تلاش ۲۵۰ راهدار و بکارگیری ۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری دیروز بازگشایی شده است.

وی گفت: پس از وقوع سیل و رانش در سطح محورها، بلافاصله گروه ها و عوامل راهداری و دیگر دستگاه های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات درمحورهای مذکور مستقر و به طور مستمر اقدامات به هنگامی درخصوص بازگشایی راه ها و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: راه‌های فرعی بازگشایی شده در شهرستان‌های چناران، سبزوار، فریمان، بردسکن، تربت حیدریه، قوچان، رشتخوار و کوهسرخ قرار داشته‌اند.

شهامت افزود: آخرین جاده های بازگشایی شده شامل فریمان-چخماغ، سبزوار-روداب و فریمان -زاوه است و برخی مسیرهای روستایی در شماری از شهرستانهای درگیر همچنان مسدود بوده و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی آنها هستند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیر مشهد- چناران در محدوده سه راه فردوسی پرحجم اما روان گزارش شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار