مدیر خانه مطبوعات استان یزد:

خانه مطبوعات استان یزد بی‌احترامی به خبرنگاران را بر نمی‌تابد

مشیری نیا مدیرخانه مطبوعات استان یزد گفت: اصحاب رسانه با توجه به رسالتی که در باب روشنگری و اطلاع‌رسانی دارند، دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه هستند.

علی مشیری نیا مدیرخانه مطبوعات استان یزد گفت: اصحاب رسانه با توجه به رسالتی که در باب روشنگری و اطلاع‌رسانی دارند دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه هستند.

وی افزود: این قشر زحمتکش در هر شرایطی بنا بر رسالت خود سعی کرده است تا بهترین شیوه را برای گام نهادن در مسیر رسالت داشته باشد.

مدیرخانه مطبوعات استان یزد ادامه داد: اکنون که خبرنگاران و اصحاب رسانه در این مسیر پرمشقت دل به راه زده‌اند، نیازمند همراهی و همکاری اقشار مختلف به ویژه مسئولان در جهت تنویر افکار عمومی و ارتباط با مردم هستیم.

وی با اشاره به بی احترامی یکی از مدیران شهرستانی نسبت به یکی از پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان یزد گفت: اما متاسفانه امروز در اقدامی از سوی یکی از مدیران شهرستان‌های استان شاهد خدشه دار شدن احساس یکی از پیشکسوتان عرصه رسانه استان بودیم که این اقدام ناشایست به نحوی توهین به جامعه رسانه‌ای و خبری استان بوده است.

 وی ضمن ابزار ناراحتی و تاسف از این رفتار ناشایست مدیر مربوطه، خواستار عذرخواهی وی از این پیشکسوت رسانه و اهالی رسانه استان شده است.

مدیر خانه مطبوعات استان یزد بیان کرد: با توجه به اهمیت نهضت پاسخگویی امیدواریم این روند در استان و در بین مدیران گسترش پیدا کند و مدیران نیز به نحو شایسته پاسخگوی اصحاب رسانه باشند تا مجددا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.