معرفی برترین‌های نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی یزد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزدگفت: سه گروه و سه بازیگر برتر مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی استان با انتخاب هیئت داوران معرفی شدند.

سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزدگفت: انتخاب سه گروه و سه بازیگر برگزیده و برگزاری نمایش‌های قوی همراه با کسب تجربه برای شرکت کنندگان، نتیجه یک روز رقابت در مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در تالار فرهنگ یزد شد.

وی ادامه داد: در بخش بازیگران، سپهر قبله‌زاده عروسک‌گردان عروسک سگ در نمایش خداداد، محمد علی ابوالحسنی عروسک‌گردان چوپان در نمایش چوپان دروغگو و مریم دهقانپور فراشاه بازیگر نقش نیم‌دونه در نمایش غصه‌های قصه‌ها انتخاب و به عنوان برتر معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: مبینا غلامی بازیگر نقش گلی در نمایش دختران نقش و قالی، آرمان پهلوان حسینی بازیگر نقش آرش نیوتن در نمایش انتخاب برتر و نرگس رضایی بازیگر نقش مادربزرگ در نمایش کوتی‌کوتی نیز به عنوان شایسته تقدیر شدند.
قوامی اظهار داشت: همچنین در بخش اجرای گروهی نیز نمایش دختران نقش و قالی به کارگردانی شهناز یزدی، نمایش خداداد به کارگردانی محسن اکرمی و نمایش برکه قورقوری به کارگردانی زهره باقریان به عنوان سه اثر برگزیده و برتر این دوره را جشنواره انتخاب شده و برای رقابت در مرحله کشوری در شهریور ۱۴۰۳ اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.