۴۰ هزار و ۸۰۳ مورد بازرسی و نظارت بهداشتی در لرستان انجام شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴۰ هزار و ۸۰۳ مورد بازرسی و نظارت بهداشتی در لرستان انجام شد و در این راستا رتبه علوم پزشکی استان رتبه دوم گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال در میان دانشگاه‌های همتراز را کسب کرد.

 دکتر بهرام دلفان بیان کرد: بر اساس اعلام معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی موفق به کسب رتبه دوم گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال در میان دانشگاه‌های همتراز در سطح کشور شد.

وی افزود: البرز در رتبه بندی امسال دانشگاه علوم پزشکی رتبه نخست و دانشگاه‌های گلستان و یزد در رتبه‌های سوم و چهارم این رتبه بندی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: امسال در کشور تعداد یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۶۴۶ بازرسی و نظارت بهداشتی به ثبت رسیده که سهم لرستان از این آمار تعداد۴۰ هزار و ۸۰۳ بازرسی از مراکز توسط بازرسان بهداشت محیط در سطح استان بوده که طی ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۳/۱/۱۵ صورت گرفته است.

دلفان از بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشت، شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها و از مدیریت فوریت‌های پزشکی استان به عنوان دبیر سلامت نوروزی دانشگاه به دلیل کسب این موفقیت قدردانی کرد.

 

برچسب ها: بهداشت ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.