تعداد قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در زنجان واگذار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تکمیل زیرساخت‌ها، تعداد قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در استان به تدریج به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به تقسیم‌بندی وزارت راه و شهرسازی و دولت، طی چهار سال آینده در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در استان زنجان تولید خواهد شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی بوده که عملیات اجرایی آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

به گفته این مسوول، سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹ هزار و ۲۱ واحد اعلام شده است.

قزوینیان با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد، افزود: برنامه تولید مسکن

شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده است.

وی اظهار داشت: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: همچنین این تعداد واحد مسکونی با تکمیل زیرساخت ها بر اساس زمانبندی انجام گرفته به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه مسوولان ارشد استانی به جد پیگیر روند عملیات اجرایی پروژه‌ها بوده و در یک ماه گذشته فرآیند همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن رصد شده است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با

همراهی نماینده عالی دولت در استان زنجان پای کار هستند تا هر چه سریع‌تر برای متقاضیان جامانده، زمین لازم تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.