همگام با طرح تحول بیست‌گانه به اجرا درآمد:

اجرای طرح «الگوی خدمت» در پنج محور منتخب منطقه۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح «الگوی خدمت» در پنج محور منتخب این منطقه با رویکرد ارتقای فضا‌های زیست پذیر و تحول خدمت‌رسانی خبر داد.

امیر شهرابی با اشاره به آغاز طرح «الگوی خدمت» همگام با تحول بیست‌گانه خدمت در این بخش از پایتخت گفت: به منظور اجرای این طرح، ۵ محور منتخب در منطقه با رویکرد تحول خدمت‌رسانی انتخاب شده و با تنظیم نقشه راه، همه موارد و معضلات شهری به طور دقیق مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه ۱۴ ضمن بازدید میدانی از محور شکوفه به عنوان یکی از محور‌های منتخب، راه کار‌های لازم برطراحی خیابان کامل با تاکید بر فضا‌های مستعد فرهنگی، تنوع کالبدی و کاربری، بهبود کارکرد‌های اجتماعی، افزایش حس تعلق و سرزندگی به عنوان موارد حائز اهمیت و هدف برای تبدیل شدن این محور و سایر محور‌های منتخب ارائه کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در این طرح شامل آسفالت معابر، احداث، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر، بوستان‌ها، پیاده‌روسازی و اصلاح و ایمن‌سازی معابر، رفع نقاط آب‌ماندگی معابر است تا با ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام‌های مؤثر رضایت شهروندی و رفاه شهروندان یادآور شد: در راستای اجرای طرح «الگوی خدمت» با برنامه ریزی همه حوزه‌های اجرایی، نسبت به احصای مشکلات تا ایجاد خیابان‌هایی کامل، ایمن و امن با نیاز همه گروه‌های سنی و با نیاز‌های ویژه اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار