شرکت پنج هزار یزدی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از اعزام پنج هزار یزدی برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: پس از کرونا در دوسال گذشته اعزام مردم و عاشقان حضرت امام خمینی(ره) از سرگیری شده که امسال نیز در سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) تعداد پنج هزار یزدی به حرم مطهر امام روح الله اعزام می شوند.

عزیزی ادامه داد: تمامی تمهیدات و برنامه ریزی ها از قبیل بحث های حمل و نقل، بهداشتی و درمانی، ترافیکی و غیره برای حضور مردم شریف و انقلابی دارالعباده یزد در روز ۱۴ خرداد ماه و استفاده از سخنرانی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در حرم مطهر امام روح الله صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد برنامه سالگرد سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درمرکز استان و تمامی شهرستان ها، بخش ها ودهستان ها بصورت گسترده و باحضور پرشور عاشقان امام (ره) برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به تشکیل کمیته اعزام با مسؤلیت سپاه الغدیر استان جهت ثبت نام افراد برای اعزام به حرم مطهر امام (ره) افزود: افرادی که تمایل به شرکت در مراسم سالگرد حضرت امام(ره) در حرم مطهر ایشان هستند، می توانند با مراجعه به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.