آمریکا ایران را متهم به انتقال سلاح به انصارالله یمن کرد

معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعا‌های ضدایرانی در نشست شورای امنیت، بار دیگر ایران را متهم به ارسال سلاح به انصارالله یمن کرد.

رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعا‌های ضدایرانی در نشست شورای امنیت، بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را متهم به ارسال سلاح به انصارالله یمن و ادعا کرد: «باید به طور جمعی ایران را به خاطر نقش بی‌ثبات‌کننده‌اش مورد بازخواست قرار دهیم و اصرار کنیم که نمی‌تواند پشت حوثی‌ها (انصارالله) پنهان شود.»

 رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره یمن گفت: ما بار‌ها درخواست کرده‌ایم که گزارش ماهانه دبیرکل که مطابق با قطعنامه ۲۷۲۲ که حاوی اطلاعاتی در مورد انواع سلاح‌های مورد استفاده در هر حادثه و در صورت لزوم، منشأ احتمالی این سلاح‌ها باشد، به شورای امنیت ارائه شود.

این دیپلمات آمریکایی به رغم تکذیب ادعا‌های واشنگتن از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران باز هم ادعا کرد: ما قبلاً به شواهد گسترده‌ای از ارائه تسلیحات پیشرفته از جمله موشک‌های بالستیک و کروز توسط ایران به حوثی‌ها اشاره کرده ایم که نقض تحریم‌های سازمان ملل است که بی ثباتی منطقه را بیشتر می‌کند.

او مدعی شد: «اگر شورا خواهان بازگشت به چشم انداز امیدوارتر برای یمن است، ما باید دست به اقدام جمعی بزنیم. ما باید به طور جمعی ایران را به خاطر نقش بی‌ثبات‌کننده‌اش مورد بازخواست قرار دهیم و اصرار کنیم که نمی‌تواند پشت حوثی‌ها پنهان شود. ما مجدداً درخواست خود را از ایران برای توقف انتقال سلاح‌های غیرقانونی و ممکن سازی حملات غیرقانونی و بی پروا حوثی‌ها تکرار می‌کنیم.»

معاون سفیر آمریکا ادامه داد: برای تأکید بر نگرانی شورا در مورد نقض مداوم تحریم تسلیحاتی، ما باید اقدامات بیشتری برای تقویت اجرای تحریم‌ها و مقابله با ناقضان آنها انجام دهیم.

او مدعی شد: مقیاس و تنوع موادی که در حال حاضر برخلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل به حوثی‌ها منتقل می‌شود، بی سابقه است.

رابرت وود همچنین ادعا کرد: حملات حوثی‌ها باعث افزایش قیمت‌ها و ایجاد تاخیر در تحویل و خرید کالا، غذا و اقلام ضروری در بازار‌ها برای یمنی‌ها می‌شوند.

این مقام دولت بایدن اضافه کرد: ساکنان تعز اساساً در شهر خود گروگان هستند و همچنان قربانیان تیراندازان حوثی و گلوله باران شهر هستند که باعث کشته و زخمی شدن زنان و کودکان شده است.

او مدعی شد: نیاز‌های بشردوستانه گسترده‌ای در سراسر یمن وجود دارد و ۱۸.۲ میلیون نفر - بیش از نیمی از جمعیت یمن- به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند. میلیون‌ها نفر با سطوح بالایی از ناامنی غذایی حاد و سوءتغذیه مواجه هستند، بسیاری از آنها در جنوب یمن آواره شده‌اند و به خدمات حفاظتی و سلامتی، آب آشامیدنی تمیز و امکانات بهداشتی دسترسی ندارند. در نتیجه، شیوع وبا در شمال و جنوب یمن در حال گسترش است.

این دیپلمات آمریکایی در ادامه ادعاهایش افزود: آمریکا از جامعه بین المللی می‌خواهد که حمایت مالی بیشتری برای کاهش بحران انسانی یمن ارائه دهد. برای کمک به مردم یمن و اجازه ورود غذا و آذوقه‌های مورد نیاز به یمن، حوثی‌ها باید حملات خود را به کشتی‌های بین‌المللی، مطابق با قطعنامه ۲۷۲۲ متوقف کنند.

پایگاه‌های نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۵ مهرماه ۱۴۰۲) هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند. گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) از جمله در عراق و سوریه و نیز نیرو‌های یمنی به دنبال اقدام رژیم اسرائیل در تلافی عملیات طوفان الاقصی و بمباران نوار غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده اند که پایگاه‌های آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار خواهند داد.

ارتش یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی اسرائیلی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است و می‌گوید نیرو‌های ارتش این کشور متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل، حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیرو‌های ارتش یمن در عین حال تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

آمریکا و انگلیس با همراهی ۸ کشور دیگر، ۲۱ دی ماه جاری برابر با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، به مواضع انصارالله یمن حمله کردند.

شورای امنیت سازمان ملل ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ برابر با ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴، قطعنامه پیشنهادی ایالات متحده آمریکا و ژاپن را با شماره ۲۷۲۲ علیه انصارالله یمن درباره حملات در دریای سرخ بدون اشاره به دلیل اصلی این حملات و حمایت‌های واشنگتن از رژیم اسرائیل در بمباران غزه، تصویب کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲) اعلام کرد تحریم‌هایی که ایالات متحده آمریکا به دلیل حملات حوثی‌ها (انصارالله) یمن به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ علیه این گروه اعمال کرده است، از امروز وارد مرحله اجرایی شد.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲) در پی اجرای دور جدید تحریم‌ها علیه انصارالله یمن از سوی وزارت خزانه داری این کشور، این جنبش را گروه تروریستی جهانی اعلام کرد.

دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۲۱ و با هدف تسهیل در مذاکرات صلح یمن، نام جنبش انصارالله را از فهرست تروریستی واشنگتن خارج کرده بود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
غربی‌ها جنایتکار و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 6 فروردین ماه سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به رژیم کودک کش متجاوز سعودی در فاجعه یمن شریک هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمله انگلیس و آمریکا علیه یمن نقض منشور سازمان ملل متحد است
که حمله انگلیس وآمریکا علیه یمن نقض منشور سازمان ملل است و هیچ بهانه‌ای این حملات را توجیه نمی‌کند.
که حملات ائتلاف غربی به یمن ناقض منشور سازمان ملل است و هیچ بهانه‌ای این حملات را توجیه نمی‌کند و تنها تنش‌ها در دریای سرخ را تشدید می کند.
Iran (Islamic Republic of)
حمله انگلیس و آمریکا علیه یمن نقض منشور سازمان ملل متحد است
۲۳:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمله انگلیس و آمریکا علیه یمن نقض منشور سازمان ملل متحد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا و انگلیس ۴ بار فرودگاه یمن را با موشک زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مذاکره از سال 1392 تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است.
برجام از سال 1394 تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا مرکز نقض حقوق بشر است
آمریکا اکنون به‌عنوان مرکز جهانی نقض حقوق بشر شناخته می‌شود؛ در حال حاضر غزه محل اوج جنایت‌های علیه بشریت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون به همراه غرب جنایتکار به بهانه مبارزه با تروریسم، کشورهای اسلامی را اشغال کرد.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون به همراه غرب جنایتکار به بهانه مبارزه با القاعده، کشورهای اسلامی را اشغال کرد.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به همراه غرب جنایتکار به بهانه مبارزه با داعش، کشورهای اسلامی را اشغال کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
برخی گزارش‌های رسانه‌ای از آماده‌شدن دیوان لاهه برای صدور قرار بازداشت نتانیاهو، وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی حکایت دارند. اما از طرف دیگر ۱۲دیگر عضو جمهوری‌خواه سنای آمریکا در نامه‌ای به دفتر دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری نوشته‌اند اگر سراغ اسرائیل بروید‌، سراغتان خواهیم آمد. وقتی می‌گوییم نهادهای حقوق بشری بازیچه دولتمردان آمریکایی شده بعضی‌ها مانند اصلاح‌طلبان غربگرا تعجب نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
محمدجواد ظریف وزیر سابق خارجه در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا در توئیتی نوشته است دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند، در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند. اما چقدر خوب بود که ایشان بر علیه دولتمردان آمریکایی که دست به سرکوب فجیع و غیر انسانی همین دانشجویان زده‌اند نیز موضع می‌گرفت و آنان را محکوم می‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حیله‌گری و فریبکاری صهیونیست‌ها به جایی رسیده که صدای اعتراض برنی سندرز سناتور مشهور و یهودی‌زاده آمریکایی را هم درآورده است. وی در گفت‌وگو با سی ان ان اظهار داشته است‌، من خودم یهودی هستم و بسیار حساس به یهودستیزی اما نتانیاهو فردی بسیار حیله‌گر است. متأسفانه رسانه‌های آمریکا هم در تله افتادند.کاری کردند که هر صحبتی علیه جنایات اسرائیل کنید، یهودستیز می‌شوید. مردم آمریکا در چنین دامی نخواهند افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمله جنگنده‌های آمریکایی-انگلیسی به فرودگاه بین‌المللی یمن
رسانه‌های یمن از حمله هواپیما‌های جنگی آمریکایی و انگلیسی به فرودگاه بین‌المللی «الحدیده» خبر دادند.
Iran (Islamic Republic of)
معاون نمایندگی آمریکا جنایتکار در سازمان ملل رعایت قوانین بین المللی را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
۰۹:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون نمایندگی آمریکا جنایتکار در سازمان ملل رعایت قوانین بین المللی را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
روش نظر دادن یاد بگیر

مجبوری اراجیف بذاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 6 فرورین ماه سال 1394 تاکنون تسلیحات مورد نیاز ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار را در جنگ یمن تامین تامین می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا ایران را متهم به انتقال سلاح به انصارالله یمن کرد/ سوال اینجاست که پس چرا دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد جنایت های آمریکا در یمن و منطقه سکوت کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون تسلیحات مورد نیاز اوکراین جنایتکار را تامین تامین می کند چرا؟

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون تسلیحات مورد نیاز رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار را تامین تامین می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا وانگلیس ودوکشورغربی دوستشان که ادعای ابرقدرتی میکردند در جنگ صهیونیسم با کودکان غزه ای شکست خوردند ودر کُل زاییدند حالا دیگر زور خوابیده میزنند مرگ بر آمریکا ومرگ بر انگلیس واسرائیل مُرد حالا اینقدربدبختند میخواهند با کار غیر منتظره خود را توجیح کنند که شکست ما به این خاطر بود
Netherlands (Kingdom of the)
Bm20
۰۵:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ما میتوانیم ...و منطقه را از آمریکا و عنگلیس و اسرائیل پاکسازی خواهیم کرد..
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ما کوچکترین سلاحی به یمن ها ندادیم .مرگ بر مسئولین فاسد آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بروید و مقداری تاریخ بخوانید تا بفهمید که اینک شما امریکاییها همان راهی را منجر به سقوط ساسانیان شد را طی می کنید و از انجایی که حوثی های یمن نقش عمده ای در تحولات جهانی ان روز داشتن نقش عمده ای در سقوط ساسانیان داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ایران پشت یمن پنهان نشده اسراییل است که پشت امریکا پنهان شده.ضربات دردناک ایران را به عین العسد و اسراییل هنوز احساس میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
به شما ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مگه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
چی شده؟
این همه به ضعیفان ظلم کردید و فساد و طغیان.
حالا عده ای آزاده و انسانهای شجاع و محکم به یاری خدا جلوتون ایستادن ، صداتون در اومده؟؟؟
مطمین باشید دنیا اینطور نمیمونه.
در دنیای آینده جایی برای ظالم و فاسد و مستکبر نیست
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
به کوری چشم آمریکا، ایران به تمام نیروهای مقاومت سلاح می‌دهد. سلاحهایی که دشمن حرامزاده را درمانده و بیچاره کرده.
آمریکا هم به اسرائیل حرامزاده بمب های یک تنی داده و تمام تسلیحاتی که اسرائیل حرامزاده با آن بیش از ۳۵۰۰۰ زن و کودک و پیر و جوان فلسطینی را به خاک و خون کشاند # آمریکایی است. و این ننگ در تاریخ برای دولت آمریکا ثبت گردید. امروز فقط احمق ها و عقب ماندگان ذهنی نمیفهمند که شعار دموکراسی و آزادی و حقوق بشر و .... که از طرف مقامات حرامزاده آمریکایی روزانه دهها بار تکرار می‌شود فریبی بیش نیست و پوششی است تا با آن به جنایات و حرامزادگی شان ادامه دهند.
این است که می‌گوییم دولت حرامزاده آمریکا و رژیم حرامزاده اسرائیل.
چون هیچ واژه ایی غیر از این نمی‌تواند ماهیت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
شماها هستید که کل خاورمیانه رو بی ثبات کردین. مجاهدان انصارالله هم از مظلوم دفاع می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ایران هم امریکا متهم به ارسال سلاح به اسرائیل می کند !!!!
واقعآ خنده داره ،کی ایران را متهم می کنه !
کشوری که وجود روی خونریزی و آدمکشی و نسل کشی استواره !
امریکا صدها کارخانه اسلحه سازی مدرن و فوق مدرن داره یا ایران ؟
امریکا اسلحه نفروشه مریض میشه !!!
اونهمه کارخانه باید اسلحه بسازند و بفروشند تا روی پا بمونند بخاطر همینه که هر جا جنگ باشه حتمآ امریکا اونجاست!
بخاطر همینه که اگر جنگی تمام ،بشه امریکا جنگ دیگری را در یک گوشه دنیا را میندازه !!!
از شانس ما هم اکثر جنگها در خاورمیانه و جهان سوم اتفاق میفته !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خود فلان فلان شدشون دارن به موش‌های کثیف سلاح میدن خوبه ولی برای ایران و یمن بده !!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خب حالا که چی
آمریکاهم به اسرائیل ارسال میکنه
Georgia
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دم ایران گرم و چشمتون درآد. شما چطور به اسرائیلی های حرومی اسلحه میدین، تف به شرفتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دولت ایران هم آمریکا را متهم به ارسال تسلیحات به اسرائیل برای کشتار هزاران زن و کودک بی دفاع فلسطینی می کند.
آمریکا برای فروش تسلیحات خود شروع به جنگ افروزی در منطقه می‌ کند .
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله که میدیم شما هم به اوکراین و اسرائیل میدید هرجا که منافع ملی اقتضا کنه کمک میکنیم به شما هم ربطی نداره واقعا رو که نیس سنگ پای قزوینن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوب به تو چه چطور شما میدید ب رژیم اسراییل ما هم می‌دیدم به یمن و هرکی ک دلمون بخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازم زر مفت میزنن امریکاییها یمنی ها خودشون بلدن موشک بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اصلا گیرم بده
چطو شما بمب به اوکراین و اسقاطیل میدید اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
توخفه شو.توداری سلاح به‌اسرائیل میفروشی این همه بی گناه شهیدمیشن حالاکه دیدی مردم کشورخودتونم‌دشمنتون شدن دست به چرندواتهام زنی میگنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
امریکای دروغگو ، خودش همه جور سلاح به اسرائیل و اوکراین می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ بر آمریکا، مرگ‌بر آمریکا، مرگ بر آمریکای آشغال ملعون...
آخه حیوون تو اومدی منطقه ما مگه ما اومدیم منطقه خراب شده تو که دائم زر میزنی ایران امنیت منطقه رو تهدید میکنه!!!
چرا گم نمیشی بری خراب شده خودت سگ توله ات اسرائیل رو هم جمع کنی با خودت ببری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر که این کار رو ما انجام داده باشیم..پس خوب کاری کردیم..به تو چه..
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافقین و کفار
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما سلاح ارسال میکنید لا مشکل ولی ما کلی مشکل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار