برخورد قاطع دستگاه قضا با خودرو‌های شوتی

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضای با خودروهای شوتی قاطعانه برخورد می کند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه‌ای، خطرناک و سابقه‌دار با اشاره به آسیب‌های جدی کالای قاچاق توسط خودرو‌های شوتی به اقتصاد و خطرات و حوادثی که توسط رانندگان این خودرو‌ها در جاده‌ها برای افراد به وقوع می‌پیوندد گفت:  برنامه‌های جدی دستگاه قضائی استان برای برخورد قاطع و موثر با رانندگان این خودروها اجرا می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری با اشاره  تشدید مراقبت‌ها و اقدامات کنترلی مجرمین سابقه‌دار افزود:  بر اساس دستورالعمل ارسالی از سوی دادستان کل کشور، یکی از برنامه‌های دستگاه قضائی در سال ۱۴۰۳ تشدید مراقبت‌ها و اقدامات کنترلی در قبال مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار است.


او گفت: در مرحله جدید اقدامات موثر مراقبتی و کنترلی این مجرمان از ظرفیت‌هایی همچون پایش تصویری، تکمیل بانک اطلاعاتی سوابق مجرمان و اجرای طرح پابند الکترونیک توسط پلیس آگاهی، برای مجرمان دارای سوابق متعدد استفاده خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین جعفری تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌ها در رصد، پایش، کنترل و مهار مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار با هدف افزایش امنیت عمومی و کاهش جرائم علیه اموال و اشخاص و همچنین کنترل مجرمان در حوزه‌های سرقت، مواد مخدر، متهمان متواری و اراذل و اوباش با قاطعیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.


رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان با اشاره به  کنترل مجرمان حرفه‌ای، خطرناک و سابقه‌دار استان گفت: اقدامات کنترلی و مراقبتی مجرمان فضای مجازی در مرحله بعد و همچنین تخصیص شعب ویژه با قضات آموزش‌دیده در اجرای هرچه بهتر این طرح اجرا می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.